Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diiringi Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching beramah mesra dengan sebahagian pelajar yang hadir pada Program #KidsTakeOverParliament: Kita Peduli di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 20 NOVEMBER 2019.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menurunkan tandatangan ketika hadir pada Program #KidsTakeOverParliament: Kita Peduli di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 20 NOVEMBER 2019.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diiringi Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching bersalaman dengan sebahagian pelajar yang hadir pada Program #KidsTakeOverParliament: Kita Peduli di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 20 NOVEMBER 2019.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menyaksikan penyerahan dokumen cadangan antara pelajar, Nur Iwani Izzati Ruhaizard (tiga kiri) kepada Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching (tiga kanan) pada Program #KidsTakeOverParliament: Kita Peduli di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 20 NOVEMBER 2019.