Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (tengah) bergambar bersama Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah (dua kiri) dan barisan jemaah menteri mengibarkan jalur gemilang pada Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra, Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 28 JULAI 2020.
Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (tengah) hadir pada Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra, Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 28 JULAI 2020.
Pegawai Istiadat ATM menaikkan jalur gemilang pada Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra, Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 28 JULAI 2020.
Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (tengah) dan barisan jemaah menteri mengibarkan jalur gemilang pada Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra, Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 28 JULAI 2020.
Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin (dua kanan) melakukan gimik perlepasan kenderaan pada Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 di Dataran Perdana, Bangunan Perdana Putra, Putrajaya. foto SYAFIQ AMBAK, 28 JULAI 2020.