Penduduk, Amran Sulaiman, 57 membawa kucing peliharaannya berteduh di dalam rumah semasa hujan lebat yang menyebabkan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2021.
Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh terjejas akibat rumah ditenggelami air membuatkan beberapa ekor ayam terpaksa berdiri di atas atap berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang. foto MOHD ADZLAN, 10 JANUARI 2021.
Penduduk Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh menggunakan bot kecil untuk bergerak ke kawasan lain berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Seekor ayam mati akibat kawasan sekitar dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Penduduk setempat menggunakan bot kecil untuk bergerak ke kawasan lain berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di sekitar Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Jalanraya terpaksa ditutup untuk kegunaan penduduk setempat akibat seluruh kawasan dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di sekitar Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Keadaan di dalam surau yang dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Seorang kanak-kanak seronok bermain air di halaman rumahnya yang dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Penduduk kampung bersama kucing peliharaannya yang duduk di atas bot kecil semasa kawasan dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Dua orang penduduk setempat berjalan di dalam air yang hampir menenggelamkan tempat menunggu bas berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang di sekitar Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Rumah yang terjejas akibat ditenggelami air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.
Seekor ayam berteduh di sebuah pokok kelapa akibat kawasan sekitar dinaiki air berikutan banjir teruk yang melibatkan limpahan air Sungai Pahang ketika di Kampung Paya Kechik Ulu, Temerloh. foto MOHD ADZLAN, 09 JANUARI 2021.