Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Saiful Azly Kamaruddin menunjukkan barang bukti pada sidang media mengenai kejayaan menumpaskan geng ragut iaitu Geng Ayoi Gombak dan beberapa kes jenayah yang lain di Ibu Pejabat Kontinjen Polis (IPK) Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 19 FEBRUARI 2021.
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Saiful Azly Kamaruddin menunjukkan gambar suspek dikehendaki dan barang bukti pada sidang media mengenai kejayaan menumpaskan geng ragut iaitu Geng Ayoi Gombak dan beberapa kes jenayah yang lain di Ibu Pejabat Kontinjen Polis (IPK) Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 19 FEBRUARI 2021.
Barangan yang dirampas oleh pihak Polis dengan tangkapan Geng Ayoi Gombak dalam sindiket ragut rantai dan gelang emas pada sidang media di Ibu Pejabat Kontinjen Polis (IPK) Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 19 FEBRUARI 2021.
Suspek Geng Ayoi Gombak yang dikehendaki dalam satu sindiket ragut rantai dan gelang emas pada sidang media di Ibu Pejabat Kontinjen Polis (IPK) Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 19 FEBRUARI 2021.