Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe menunjukkan senapang yang dirampas pada sidang media mengenai tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.
Barang yang dirampas ditunjukkan pada sidang media tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.
Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe menunjukkan dadah jenis methaphetamine bernilai RM225,000 yang dirampas pada sidang media mengenai tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.
Dadah jenis methaphetamine bernilai RM225,000 yang ditunjukkan pada sidang media tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.
Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe menunjukkan kereta dirampas melalui kes dadah selepas sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor.
Mesin melombong bitcoin yang dirampas ditunjukkan pada sidang media tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.
Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe menunjukkan mesin melombong bitcoin yang dirampas selepas sidang media mengenai tiga kes yang berbeza di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak, Selangor. Foto AFFAN FAUZI, 15 MAC 2021.