Ketua Eksekutif PERKESO, Datuk Seri Dr Mohammed Azman Aziz Mohammed (kanan) beramah mesra bersama golongan orang kelainan upaya (OKU) yang hadir bagi temuduga berikutan lebih 600 peluang pekerjaan ditawarkan di Mini Karnival Penjana Kerjaya Kementerian Sumber Manusia untuk OKU di Dewan Kenangan, Wisma Perkeso, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 24 MAC 2021.
Golongan orang kelainan upaya (OKU) yang sedang menulis borang sebelum dipanggil menjalani sesi temuduga bersama majikan ketika hadir ke Mini Karnival Penjana Kerjaya Kementerian Sumber Manusia untuk OKU di Dewan Kenangan, Wisma Perkeso, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 24 MAC 2021.
Golongan orang kelainan upaya (OKU) yang menunggu giliran untuk di temuduga ketika hadir ke Mini Karnival Penjana Kerjaya Kementerian Sumber Manusia untuk OKU di Dewan Kenangan, Wisma Perkeso, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 24 MAC 2021.
Golongan orang kelainan upaya (OKU) yang sedang menjalani sesi temuduga bersama majikan ketika hadir ke Mini Karnival Penjana Kerjaya Kementerian Sumber Manusia untuk OKU di Dewan Kenangan, Wisma Perkeso, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 24 MAC 2021.
Ketua Eksekutif PERKESO, Datuk Seri Dr Mohammed Azman Aziz Mohammed (dua kiri) hadir memberi sokongan kepada golongan orang kelainan upaya (OKU) yang hadir bagi temuduga berikutan lebih 600 peluang pekerjaan ditawarkan di Mini Karnival Penjana Kerjaya Kementerian Sumber Manusia untuk OKU di Dewan Kenangan, Wisma Perkeso, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 24 MAC 2021.