Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2020 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin membaca buku aturcara pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2020 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (kiri) diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Indera Khairul Dzaimee Daud (tengah) menyampaikan sijil anugerah kepada penerima, Siti Noor Azura Saari (kanan) pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2020 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (dua kiri) diiringi Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Indera Khairul Dzaimee Daud (dua kanan) menyampaikan sijil anugerah kepada penerima, Mohammad Abiddin Abd Rahman (kanan) pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2020 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 APRIL 2021.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (dua kiri) diiringi Timbalannya, Datuk Seri Dr. Ismail Mohamed Said (kiri) menerima cenderahati dari Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Indera Khairul Dzaimee Daud (kanan) pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2020 Jabatan Imigresen Malaysia di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto SYAFIQ AMBAK, 19 APRIL 2021.