Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Zuraida Kamaruddin bersama bekas Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali pada Majlis Penyerahan Nota Tugas Menteri KPPK di Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 01 SEPTEMBER 2021.
Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Zuraida Kamaruddin menurunkan tandatangan nota serah tugas sambil disaksikan oleh bekas Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali (kanan) dan timbalannya, Datuk Seri Dr Wee Jeck Seng (kiri) pada Majlis Penyerahan Nota Tugas Menteri KPPK di Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 01 SEPTEMBER 2021.
Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Zuraida Kamaruddin bersama bekas Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali (kanan) bergambar sambil menujukkan nota serah tugas sambil diiringi timbalannya, Datuk Seri Dr Wee Jeck Seng (kiri) pada Majlis Penyerahan Nota Tugas Menteri KPPK di Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 01 SEPTEMBER 2021.