Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob diiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-tugas Khas), Datuk Dr Abd Latiff Ahmad (dua kanan) melihat aset-aset unit penyelamat pelbagai agensi yang dipamerkan pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob diiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-tugas Khas), Datuk Dr Abd Latiff Ahmad (kanan) dan Ketua Pengarah Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA), Datuk Dr. Aminuddin Hassim (kiri) melihat aset-aset unit penyelamat pelbagai agensi yang dipamerkan pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Petugas Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART) melakukan gimik yang dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto FARHAN MAHAMAD, 05 OKTOBER 2021.
Petugas Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART) melakukan gimik yang dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Petugas Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART) melakukan gimik yang dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob melihat aset-aset unit penyelamat pelbagai agensi yang dipamerkan pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob diiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-tugas Khas), Datuk Dr Abd Latiff Ahmad serta yang lain bergambar kenangan dengan agensi-agensi penyelamat yang terlibat pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob diiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-tugas Khas), Datuk Dr Abd Latiff Ahmad serta yang lain bergambar kenangan dengan agensi-agensi penyelamat yang terlibat pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto FARHAN MAHAMAD, 05 OKTOBER 2021.

 

Antara unit penyelamat pelbagai agensi yang dipamerkan pada Majlis Pelancaran Bulan Kesiapsiagaan Nasional (BKN) 2021 di Laman Kompleks Perbadanan Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 05 OKTOBER 2021.