Kesan tempurung kepala Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 yang terpaksa dikeluarkan selepas terlibat dalam kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu kini hanya terlantar dirumahnya dan mula sedar dari koma setelah 78 hari di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.
Bapa, Mohd Nasir Salleh memberi susu menggunakan tiub kepada anaknya Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 yang kini hanya terlantar selepas terlibat dalam kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu sehingga tempurung kepalanya terpaksa dikeluarkan dan mula sedar dari koma setelah 78 hari di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.
Bapa, Mohd Nasir Salleh menujukkan surat tawaran untuk menyambung pengajian dalam Diploma Kejuruteraan Elektronik (Komunikasi) di Politeknik Kota Bharu, Kelantan yang diterima oleh Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 yang kini hanya terlantar selepas terlibat dalam kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu sehingga tempurung kepalanya terpaksa dikeluarkan ketika di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.
Gambar Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 sebelum kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu sehingga tempurung kepalanya terpaksa dikeluarkan ketika di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.
ADUN Pandan Indah, Izham Hashim (kiri) melawat Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 yang kini hanya terlantar selepas terlibat dalam kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu sehingga tempurung kepalanya terpaksa dikeluarkan dan mula sedar dari koma setelah 78 hari di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.
Bapa, Mohd Nasir Salleh bersama anaknya yang lain menemani Ahmad Izdihar Haikal Mohd Nasir, 18 yang kini hanya terlantar selepas terlibat dalam kejadian dilanggar lari pada 28 April lalu sehingga tempurung kepalanya terpaksa dikeluarkan dan mula sedar dari koma setelah 78 hari di Taman Kencana, Pandan Indah, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 08 OKTOBER 2021.