Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu menyerahkan dokumen Ikrar Bebas Rasuah (IBR) kepada Ketua Pesuruhjaya, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Azam Baki (kanan) pada Majlis Sambutan Hari Integriti dan Pelancaran Pelan Anti-rasuah Organisasi (OACP) Peringkat Kementerian Belia dan Sukan (KBS) di Menara KBS, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 09 NOVEMBER 2021.
Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu mengetuai bacaan Ikrar Bebas Rasuah pada Majlis Sambutan Hari Integriti dan Pelancaran Pelan Anti-rasuah Organisasi (OACP) Peringkat Kementerian Belia dan Sukan (KBS) di Menara KBS, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 09 NOVEMBER 2021.
Kakitangan melafazkan Ikrar Bebas Rasuah yang diketuai Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu pada Majlis Sambutan Hari Integriti dan Pelancaran Pelan Anti-rasuah Organisasi (OACP) Peringkat Kementerian Belia dan Sukan (KBS) di Menara KBS, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 09 NOVEMBER 2021.
Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu diiringi Ketua Pesuruhjaya, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Azam Baki (tiga kanan) bergambar kenangan dengan penerima-penerima Pelan Anti-rasuah Organisasi (OACP) pada Majlis Sambutan Hari Integriti Peringkat Kementerian Belia dan Sukan (KBS) di Menara KBS, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 09 NOVEMBER 2021.
Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu (kanan) bersama Ketua Pesuruhjaya, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Azam Baki (kiri) pada Majlis Sambutan Hari Integriti dan Pelancaran Pelan Anti-rasuah Organisasi (OACP) Peringkat Kementerian Belia dan Sukan (KBS) di Menara KBS, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 09 NOVEMBER 2021.