Kain rentang luahan sebahagian penduduk berkumpul untuk menyatakan rasa tidak puas selepas mereka diminta berpindah dan diberikan nilai pampasan yang rendah membabitkan kawasan flat dan rumah teres di Kampung Sungai Baru, Kampung Baru, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 04 DISEMBER 2021.
Pengerusi Perbadanan Pembangunan Kampong Bharu (PKB), Datuk Affendi Zahari mengatakan sesuatu kepda seorang penduduk mengenai rasa tidak puas selepas mereka diminta berpindah dan diberikan nilai pampasan yang rendah membabitkan kawasan flat dan rumah teres di Kampung Sungai Baru, Kampung Baru, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 04 DISEMBER 2021.
Penduduk, Mohd Yusop Suli menunjukkan surat pengosongan unit dan menyatakan rasa tidak puas selepas mereka diminta berpindah dan diberikan nilai pampasan yang rendah membabitkan kawasan flat dan rumah teres di Kampung Sungai Baru, Kampung Baru, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 04 DISEMBER 2021.
Sebahagian penduduk berkumpul untuk menyatakan rasa tidak puas selepas mereka diminta berpindah dan diberikan nilai pampasan yang rendah membabitkan kawasan flat dan rumah teres di Kampung Sungai Baru, Kampung Baru, Kuala Lumpur. Foto AFFAN FAUZI, 04 DISEMBER 2021.