Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed bersama Naib Canselor UKM, Prof. Datuk Ts. Dr. Mohd Ekhwan Toriman menunjukkan buku yang telah dilancarkan pada Majlis Pelancaran Buku dan Logo Baharu UKM-GSB di Hotel Double Tree, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 25 JANUARI 2022.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed mendengar penerangan dari pencipta logo baru ketika hadir pada Majlis Pelancaran Buku dan Logo Baharu UKM-GSB di Hotel Double Tree, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 25 JANUARI 2022.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed bersama Naib Canselor UKM, Prof. Datuk Ts. Dr. Mohd Ekhwan Toriman melihat buku selepas Majlis Pelancaran Buku dan Logo Baharu UKM-GSB di Hotel Double Tree, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 25 JANUARI 2022.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed (dua kanan) bersama Naib Canselor UKM, Prof. Datuk Ts. Dr. Mohd Ekhwan Toriman (kanan) beramah mesra dengan penulis buku selepas Majlis Pelancaran Buku dan Logo Baharu UKM-GSB di Hotel Double Tree, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 25 JANUARI 2022.
Antara buku yang akan dilancaran oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Ekonomi), Datuk Seri Mustapa Mohamed ketika hadir pada Majlis Pelancaran Buku dan Logo Baharu UKM-GSB di Hotel Double Tree, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 25 JANUARI 2022.