Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar bergambar bersama usahawan yang juga mangsa banjir selepas menyampaikan one off cek sumbangan bernilai RM3000 pada Majlis Penyerahan Bantuan Banjir Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia di Shah Alam Convention Centre. Foto MOHD ADZLAN, 21 MAC 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar menyerahkan mock cek bernilai RM7,068,000 kepada Pengarah Urusan AIM, Mohamed Shamir Abdul Aziz (dua kiri) pada Majlis Penyerahan Bantuan Banjir Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia di Shah Alam Convention Centre. Foto MOHD ADZLAN, 21 MAC 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar menyampaikan one off cek sumbangan bernilai RM3000 kepada usahawan yang juga mangsa banjir pada Majlis Penyerahan Bantuan Banjir Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia di Shah Alam Convention Centre. Foto MOHD ADZLAN, 21 MAC 2022.
Usahawan yang juga mangsa banjir menunjukkan one off cek sumbangan bernilai RM3000 pada Majlis Penyerahan Bantuan Banjir Sahabat Amanah Ikhtiar Malaysia di Shah Alam Convention Centre. Foto MOHD ADZLAN, 21 MAC 2022.