Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican memeriksa perbarisan semasa hadir pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican memakaikan vest kepada anggota bomba pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican (tengah) melihat aset JBPM pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican (tengah) diiringi Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid melihat aset JBPM bagi menghadapi Monsun Timur Laut pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican selepas menyerahkan vest kepada anggota bomba pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican bergambar bersama anggota bomba pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Sebahagian anggota Bomba membuat persiapan pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Sebahagian anggota bomba membuat persiapan pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.
Sebahagian anggota bomba membuat persiapan pada Pelancaran Kesiapsiagaan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia bagi menghadapi Monsun Timur Laut di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya. Foto AMIRUL SHAUFIQ, 22 SEPTEMBER 2022.