Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan Naib Presiden Bersatu, Datuk Dr. Radzi Jidin sebagai Calon Perikatan Nasional yang akan bertanding di Parlimen Putrajaya (P.125) pada Pilihan Raya Umum ke -15 pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 27 OKTOBER 2022.
Naib Presiden Bersatu, Datuk Dr. Radzi Jidin bersalaman dengan penyokong selepas Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 26 OKTOBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin diiringi Pengarah Pilihan Raya Perikatan Nasional, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dan Naib Presiden Bersatu, Datuk Dr. Radzi Jidin pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 26 OKTOBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Naib Presiden Bersatu yang juga calon PN P.125 Putrajaya, Datuk Dr. Radzi Jidin (kanan) beramah mesra dengan penyokong yang hadir pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 27 OKTOBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Naib Presiden Bersatu yang juga calon PN P.125 Putrajaya, Datuk Dr. Radzi Jidin (kanan) beramah mesra dengan sebahagian penduduk yang hadir pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 27 OKTOBER 2022.
Pengerusi Perikatan Nasional, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Naib Presiden Bersatu yang juga calon PN P.125 Putrajaya, Datuk Dr. Radzi Jidin (tiga kiri) serta barisan kepimpinan PN bergambar sambil melaungkan ‘Perikatan Nasional’ pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 27 OKTOBER 2022.
Antara penyokong yang hadir pada Majlis Jelajah Prihatin @ Putrajaya di Kompleks Kejiranan Presint 16, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 26 OKTOBER 2022.