Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid bersama timbalannya, Datuk Rubiah Wang bergambar kenangan bersama warga kementerian selepas Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah Bulan Februari di KKDW, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 09 FEBRUARI 2023.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid bersama timbalannya, Datuk Rubiah Wang (tengah) menyermpurnakan perasmian Pelan Strategik Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS) pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah Bulan Februari di KKDW, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 09 FEBRUARI 2023.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid bersama timbalannya, Datuk Rubiah Wang (tiga kiri) serta yang lain bergambar dengan buku Pelan Strategik Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS) pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah Bulan Februari di KKDW, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 09 FEBRUARI 2023.
Kakitangan Jabatan Kemajuan Masyarakat melihat buku Pelan Strategik Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS) selepas dilancarkan oleh Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid pada Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah Bulan Februari di KKDW, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 09 FEBRUARI 2023.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid bersama timbalannya, Datuk Rubiah Wang beramah mesra dengan warga kementerian selepas Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah Bulan Februari di KKDW, Putrajaya. Foto AFFAN FAUZI, 09 FEBRUARI 2023.