Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi bersalaman dengan sebahagian peserta yang hadir pada Majlis Perasmian Penutup Konvensyen Perpaduan NGO-NGO Islam 2023 di Hotel Tenera Bangi, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 21 MAC 2023.
Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi hadir pada Majlis Perasmian Penutup Konvensyen Perpaduan NGO-NGO Islam 2023 di Hotel Tenera Bangi, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 21 MAC 2023.
Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi diiringi Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Dr. Mohd Na’im Mokhtar (kiri) dan menunjukkan resolusi yang diterima daripada Ketua Pegawai Eksekutif YADIM, Zamri Zainal Abidin (kanan) pada Majlis Perasmian Penutup Konvensyen Perpaduan NGO-NGO Islam 2023 di Hotel Tenera Bangi, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 21 MAC 2023.
Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi bersama Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Dr. Mohd Na’im Mokhtar dan Ketua Pegawai Eksekutif YADIM, Zamri Zainal Abidin bergambar kenangan dengan para peserta yang hadir pada Majlis Perasmian Penutup Konvensyen Perpaduan NGO-NGO Islam 2023 di Hotel Tenera Bangi, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 21 MAC 2023.
Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi beramah mesra dengan sebahagian peserta yang hadir pada Majlis Perasmian Penutup Konvensyen Perpaduan NGO-NGO Islam 2023 di Hotel Tenera Bangi, Selangor. Foto HAZROL ZAINAL, 21 MAC 2023.