Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama calon Pakatan Harapan dan Barisan Nasional yang bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) di bawah Parlimen Kuala Pilah pada Program Jelajah Perpaduan PMX@Pilah di pejabat PKR Kuala Pilah Ampang Tinggi, Negeri Sembilan. Foto AFFAN FAUZI, 31 JULAI 2023.
Penduduk setempat yang hadir pada Program Jelajah Perpaduan PMX@Pilah di hadapan pejabat Parti Keadilan Rakyat Kuala Pilah Ampang Tinggi, Negeri Sembilan. Foto AFFAN FAUZI, 31 JULAI 2023.
Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim beramah mesra dengan penduduk yang hadir pada Program Jelajah Perpaduan PMX@Pilah di hadapan pejabat Parti Keadilan Rakyat Kuala Pilah Ampang Tinggi, Negeri Sembilan. Foto AFFAN FAUZI, 31 JULAI 2023.
Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim berucap pada Program Jelajah Perpaduan PMX@Pilah di hadapan pejabat Parti Keadilan Rakyat Kuala Pilah Ampang Tinggi, Negeri Sembilan. Foto AFFAN FAUZI, 31 JULAI 2023.
Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim beramah mesra dengan calon-calon yang bertanding di bawah Parlimen Kuala Pilah pada Program Jelajah Perpaduan PMX@Pilah di hadapan pejabat Parti Keadilan Rakyat Kuala Pilah Ampang Tinggi, Negeri Sembilan. Foto AFFAN FAUZI, 31 JULAI 2023.