Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memotong rambut pelanggan yang menggunakan perkhidmatan servis percuma di tapak gerai Giat Mara pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi melawat tapak pameran Jakoa pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi mengisi minyak hitam motosikal yang membuat servis percuma di tapak gerai Giat Mara pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi melawat gerai GiatMara pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi melawat tapak gerai Giat Mara yang menyediakan servis refleksologi secara percuma pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi melawat gerai GiatMara pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi bergambar beramai-ramai selepas hadir ke Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Orang ramai menggunakan perkhidmatan refleksologi secara percuma yang ditawarkan pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Orang ramai menggunakan perkhidmatan servis potong rambut percuma yang ditawarkan pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.
Orang ramai menggunakan perkhidmatan servis motosikal secara percuma yang ditawarkan pada Program Sentuhan Kasih Desa Pelangai Mini Ekspo TVET KKDW dan Keusahawan Desa di Dataran Simpang Pelangai, Bentong, Pahang. Foto MOHD ADZLAN, 30 SEPTEMBER 2023.