Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim bertemu dengan Pengerusi MyAqsa Defenders, Nadir Ali Nuri Kamaruzaman berhubung situasi perang di antara Palestin dan Israel pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi sumbangan sebagai bantuan berhubung situasi perang di antara Palestin dan Israel ketika bertemu dengan Pengerusi MyAqsa Defenders, Nadir Ali Nuri Kamaruzaman pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Mafla yang tertera Free Palestin dan Gaza sebagai tanda solidariti berhubung situasi perang di antara Palestin dan Israel ketika di Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Ahli Parlimen Pagoh, Tan Sri Muhyiddin Yassin pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan yang juga Ahli Parlimen Kota Raja, Datuk Seri Mohamad Sabu pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Menteri Ekonomi yang juga Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.
Ahli Parlimen Ipoh Timur Howard Lee Chuan How pada Persidangan Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. Foto MOHD ADZLAN, 10 OKTOBER 2023.