Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Peralihan Tenaga dan Transformasi Air, Datuk Seri Fadillah Yusof serta yang lain menunjukkan Laporan Sesi Libat Urus KEB 2024 pada Majlis Penutup Kongres Ekonomi Bumiputera (KEB) 2024 di PICC, Putrajaya. Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Pengerusi FELDA, Datuk Seri Shabery Cheek berucap pada Sidang Pleno Sesi Libat Urus Kongres Ekonomi Bumiputera 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Menteri Ekonomi, Rafizi Ramli bercakap mengenai Aspirasi Masa Hadapan Bumiputera pada Kongres Ekonomi Bumiputera 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bersama Menteri Ekonomi, Rafizi Ramli serta yang lain pada Sidang Pleno Sesi Libat Urus Kongres Ekonomi Bumiputera 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim diiringi Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Peralihan Tenaga dan Transformasi Air, Datuk Seri Fadillah Yusof hadir pada Majlis Penutup Kongres Ekonomi Bumiputera (KEB) 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim berucap pada Majlis Penutup Kongres Ekonomi Bumiputera (KEB) 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Hadir Hamidi pada Majlis Penutup Kongres Ekonomi Bumiputera 2024 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.
Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim menerima Laporan Sesi Libat Urus KEB 2024 dari Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi pada Majlis Penutup Kongres Ekonomi Bumiputera (KEB) 2024 di PICC, Putrajaya. Foto SYADILA AMARI, 02 MAC 2024.