Ketua Pegawai Operasi (COO) Malaysia Airlines Bhd, Ahmad Luqman Mohd Azmi akan menyampaikan ucaptama di Perkhidmatan Penerbangan Komersial Asia Pasifik di Singapura pada 6 November.
Ketua Pegawai Operasi (COO) Malaysia Airlines Bhd, Ahmad Luqman Mohd Azmi akan menyampaikan ucaptama di Perkhidmatan Penerbangan Komersial Asia Pasifik di Singapura pada 6 November.

KUALA LUMPUR – Ketua Pegawai Operasi (COO) Malaysia Airlines Bhd, Ahmad Luqman Mohd Azmi akan menyampaikan ucaptama di Perkhidmatan Penerbangan Komersial Asia Pasifik di Singapura pada 6 November.

Acara tiga hari mulai 6 hingga 8 November itu dianjurkan oleh Aviation Week Network, pembekal perkhidmatan pelbagai saluran, enjin keputusan dan pasaran untuk semua sektor industri aeroangkasa dan pertahanan.

Selain daripada Luqman, penceramah juga akan merangkumi Pengarah Urusan, Pengurus Besar Japan Airlines, Tohru Saito, Ketua Pegawai Penerangan untuk TATA SIA Airlines, Ravinder Pal Singh, Ketua Kontrak Kontrak Kejuruteraan dan Pajakan & Pajakan Pesawat , Air New Zealand, Andrew Hewitt dan Pengarah Urusan AeroDynamic Advisory, Kevin Michaels.

“Pengembangan kami daripada MRO Asia kepada Perkhidmatan Penerbangan Komersial Asia Pasifik direka untuk menyamai dinamik industri di rantau yang paling pesat berkembang,” kata Presiden Aviation Week Network, Greg Hamilton.

Menurut Hamilton, acara perdana itu akan mengoptimumkan perwakilan dan pelaburan pempamer dengan menyampaikan semua aspek selepas pasaran penerbangan komersil di satu lokasi pada satu masa.

Aviation Week Network dalam satu kenyataan berkata, acara tersebut akan meliputi semua aspek pesawat komersial pada satu masa, dalam tiga hari dengan satu dewan pameran utama.

Bahagian persidangan acara itu akan menampilkan para pemimpin industri yang memberikan pandangan berharga mengenai penyelenggaraan, enjin, bahagian dalaman, pembuatan dan rantaian bekalan. Maklumat lanjut boleh didapati di https://mroasia.aviationweek.com

— BERNAMA