Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail (kanan) dipakaikan topi berlogo AirAsia oleh Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes sebagai gimik Majlis Kerjasama antara AirAsia dan KPDNHEP bagi menyokong kempen 'Beli Barang Malaysia' di RedQ, KLIA2, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2019.
MGF18042019_KEMPEN BELI BARANG MALAYSIA02
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail (kanan) mengatakan sesuatu dengan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes pada Majlis Kerjasama AirAsia dan KPDNHEP bagi menyokong kempen ‘Beli Barang Malaysia’ di RedQ, KLIA2, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2019.
MGF18042019_KEMPEN BELI BARANG MALAYSIA10
Reaksi bersahaja Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail (dua kanan) sewaktu menerima cenderahati daripada Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes (dua kiri) pada Majlis Kerjasama AirAsia dan KPDNHEP bagi menyokong kempen ‘Beli Barang Malaysia’ di RedQ, KLIA2, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2019.
MGF18042019_KEMPEN BELI BARANG MALAYSIA08
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail (tiga kanan) bergambar kenangan dengan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes (tiga kiri) pada Majlis Kerjasama AirAsia dan KPDNHEP bagi menyokong kempen ‘Beli Barang Malaysia’ di RedQ, KLIA2, Selangor. foto HAZROL ZAINAL, 18 APRIL 2019.