Seorang anggota bomba dilihat khusyuk sewaktu membacakan surah Yasin pada Majlis Amanat, Tahlil dan Kenduri Kesyukuran sempena Keputusan Inkues Allahyarham PBK II Muhammad Adib Mohd Kassim dan Kelulusan Elaun Perkhidmatan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 18 OKTOBER 2019.
Sebahagian anggota bomba membacakan surah Yasin pada Majlis Amanat, Tahlil dan Kenduri Kesyukuran sempena Keputusan Inkues Allahyarham PBK II Muhammad Adib Mohd Kassim dan Kelulusan Elaun Perkhidmatan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 18 OKTOBER 2019.
Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin (kiri) mengatakan sesuatu dengan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat, Datuk Mohammad Hamdan Wahid (kanan) pada Majlis Amanat, Tahlil dan Kenduri Kesyukuran sempena Keputusan Inkues Allahyarham PBK II Muhammad Adib Mohd Kassim dan Kelulusan Elaun Perkhidmatan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Putrajaya. foto HAZROL ZAINAL, 18 OKTOBER 2019.