TERKINI : Walaupun Bagus Tapi Tak Setia “Tak Boleh Jadi Calon PRU ke15” – Zahid Hamidi

KUALA LUMPUR – Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi akan mengetengahkan calon Pemuda yang merupakan aktivis parti pada Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15) akan datang.

Jelas beliau perkara paling utama yang menjadi pertimbangan untuk menjadi calon adalah dari kalangan yang setia mempertahankan parti selain mempunyai kebijaksanaan berkomunikasi menggunakan media sosial termasuklah berhadapan secara langsung dengan masyarakat.

“Inilah ketikanya kita ketengahkan tokoh pemuda yang taat setia guna medium komunikasi yang ada sma ada ‘face to face’ atau ‘non verbal communication’ harus dimanfaatkan dan antara kalangan kita yang jadi aktivis media sosial turut diperkirakan.

1 Komen

  1. Alhamdulillah. Satu keputusan yg bijaksana kerana pejuang2 muda yg tangkas menggunakan senjata siber dan berani berdepan dgn rakyat utk berkomunikasi dgn mereka secara berhemah, selain ilmu dan keimanan yg mantap, adalah penting. Setidak2nya ia dapat memberi peluang rakyat dan para pengundi dgn calon2 ‘tangkap muat’ PH yg ramai bukan saja terbukti kaki spin, kaki fitnah dan kaki segalanya palsu termasuk janji dan kelulusan dlm PRU14. Cuma, dlm kesibukan berPAU tu, Zahid kena juga beringat2 bahawa para penyokong terus memerhatikan mengapa pucuk pimpinan tertinggi parti masih menyimpan parasit2 politik dan politikus perasan hebat di luar tetapi kosong di dalam, yg terbukti menjadi budak suruhan politikus2 katak bentong kaki lompat dan ‘talibarut kuda trojan’ musuh spt KJ, Nazri, H2O dll tu? Mengapa mahu terus pikul biawak hidup kerana mereka ini sentiasa mengambil kesempatan dalam kesempitan? Salam.

Comments are closed.