TERKINI : Jangan Telanjangkan UMNO “Rahsia Tetap Rahsia” – Mohamad Hasan

KUALA LUMPUR – UMNO dan Barisan Nasional (BN) belum tentu akan dapat merampas semula kerajaan dari Pakatan Harapan (PH) pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang kalau ada dalam kalangan ahli dan pemimpin parti mendedahkan strateginya kepada pihak lawan.

Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohamad Hasan ketika mengingatkan perkara itu berkata, strategi perlu disimpan di dalam hati untuk kegunaan diri sendiri dan parti yang akan dilaksanakan pada hari bertanding, bukan masa ini.

“Jangan kita pandang ringan walaupun kita ada Muafakat Nasional. Jangan ditelanjangkan sangat UMNO ini. Rahsia tetap rahsia.

Jangan dedahkan sangat nak buat itu nak buat ini. Jangan bagi sangat strategi kepada orang yang tidak ada strategi, simpan untuk kita. “Nak menang kita mesti berkorban, perkasakan parti, susun strategi.

Langkah kita jangan dibaca oleh orang. “Jangan dedahkan langkah kita, strategi kita dan strategi UMNO. Jaga elok-elok, berunding elok-elok, jangan kita berbalah,” katanya menyampaikan ucapan penangguhan pada Perhimpunan Agung UMNO di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, hari ini.