Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Tabung Haji, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff (kanan) diiringi Ketua Pegawai Strategik dan Ketua Saf, Hizamuddin Jamaluddin (tengah) melakukan gimik Pelancaran THiJARI dan Kempen Simpan, Daftar dan Menang di Menara TH, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 05 FEBRUARI 2020.
Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Tabung Haji, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff berucap pada Majlis Pelancaran THiJARI dan Kempen Simpan, Daftar dan Menang di Menara TH, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 05 FEBRUARI 2020.
Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Lembaga Tabung Haji, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff (kanan) diiringi Ketua Pegawai Strategik dan Ketua Saf, Hizamuddin Jamaluddin (tengah) bergambar kenangan selepas melancarkan THiJARI dan Kempen Simpan, Daftar dan Menang di Menara TH, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 05 FEBRUARI 2020.
Kakitangan Tabung Haji, Azza Maria Binti Azmardi menunjukkan laman web THiJARI yang baru dilancarkan di Menara TH, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 05 FEBRUARI 2020.