Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail bersama Pengerusi Kaukus Reformasi dan Tadbir Urus Parlimen, Datuk Seri Anwar Ibrahim bergambar kenangan dengan sebahagian delegasi yang hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.
Pengerusi Kaukus Reformasi dan Tadbir Urus Parlimen, Datuk Seri Anwar Ibrahim hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail diiringi Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.
Pengerusi Kaukus Reformasi dan Tadbir Urus Parlimen, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersalaman dan beramah mesra dengan sebahagian delegasi yang hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail beramah mesra dengan sebahagian deligasi yang hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail diiringi Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail bergambar kenangan dengan deligasi yang hadir pada Majlis Makan Malam Persidangan Tahunan Liga Perlimen Untuk Al-Quds di One World Hotel, Kuala Lumpur. foto HAZROL ZAINAL, 09 FEBRUARI 2020.