Norhizam Hassan Baktee

KUALA LUMPUR – Wakil rakyat DAP, Datuk Norhizam Hassan Baktee sanggup bergabung dengan kerajaan baharu di Melaka demi kepentingan orang Melayu.

“Saya terima seadanya dan mereka (ahli parti Perikatan Nasional) terima saya seadanya.

“Hari ini saya bertindak demi kepentingan orang Melayu. Saya sudah kerja keras, bertungkus lumus, mereka (kerajaan PH) kata mereka hendak bermaruah, saya tengok saya barua sahaja.

“Saya cakap terus terang, saya memang out spoken, bila kita beri sepenuh jiwa raga, saya tak reti hendak beralas, hari ini saya balik ke pangkuan,” ujarnya dalam satu sidang media bersama Pengerusi Barisan Nasional, Datuk Seri Ab. Raof Yusoh di Melaka hari ini.

Beliau seterusnya berharap kepimpinan baharu kerajaan negeri dapat bekerja untuk rakyat Melaka.

Ditanya bagaimana hubungannya dengan prti DAP, Norhizam berkata, perkara itu biarlah dia sendiri menguruskannya dan bersedia menghadapi sebarang kemungkinan.- MalaysiaGazette

ARTIKEL BERKAITAN:

Kerajaan PH Melaka tumbang, Norhizam sertai kerajaan baharu

5 Komen

  1. Baru ko tau langit tinggi ke rendah? Dari pemandu van kilang, naik jadi YB, ko belagak x sedar diri? Lain kali jgn sombong. Ikhlas? Keluae dari DAP parti pemecah belah tu…

  2. Kalau sudah ada peyesalan, baguslah itu. In English, they say “To Err is of Human”. From now on, don’t hurt the feelings of the Muslims and at the same time, be kind to the non-Muslims. After all, we are all human-beings and must learn how to ‘co-exist’. And Malaysia is still the best country in the world for racial harmony and co-existence. May God save Malaysia and bless Malaysia. Let’s work hard to make our country great again.

  3. Ada ke org nak terima kau dah byak hati rakyaat kau lukai senang2 je kau nak turut serta dlm kerjaan baru.munkin kerjaan baru x terima org x sekolah macam pernah yg kau cakap kan satu ketika dulu.

  4. Ikhlas itu tinggi nilai nya, agar beliau penuhi perpindahan sokongan dengan sejujurnya.Baik sangka.

Comments are closed.