Friday, March 29, 2024
Home Seni Hidup Muhammad Sajjad hina agama?

Muhammad Sajjad hina agama?

sex change gender Australia transgender Nur Sajjat Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman girdle Nur Sajat auction assets damages compensation court case OWA Resources Sdn Bhd court ruling Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.
Nur Sajat

KUALA LUMPUR – Usahawan sensasi, Muhammad Sajjad Kamarzaman yang masih tidak dapat dikesan lagi selepas waran tangkapnya dikeluarkan dilihat aktif di laman media sosial.

Malah menerusi Insta Story miliknya, Sajad telah mengeluarkan kenyataan menyentuh perihal agama.

Dia seolah-olah menyindir sesetengah pihak yang merasakan diri mereka tidak pernah berbuat dosa serta menggelar mereka munafik.

“Biarlah tak ada agama daripada ada agama, yang rasa diri itu bagus dari tak pernah buat dosa. Kebanyakkannya banyak manusia munafik!!!

“Manusia bertopengkan syaitan!!! Is true story uols!!,” tulisnya.

Dalam beberapa perkongsian lain, Sajjad memberitahu bahawa bangkit akan kembali bangkit daripada segala masalah yang berlaku.
Dia turut meluahkan rasa berang dengan memaki netizen dengan kata-kata yang kurang sopan.

Pada awal bulan ini, Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador meminta Sajjad keluar dari tempat persembunyian dan seterusnya berhadapan dengan kes yang dihadapinya di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor.

Menurutnya, ketika ini, pihak polis masih belum mendapat sebarang perkembangan tentang kedudukan dan keberadaan usahawan kontroversi terbabit yang dipercayai berada di luar negara. – MalaysiaGazette

3 Komen

  1. Sajad ni ada nafsu pada lelaki ke tidak . try lah tengok kalau mengadung dapat anak nanti kes nya selesai lah . cuma akan jadi kes baru lah pulak

Comments are closed.