Antara wanita Afrika yang ditahan melacur ketika Anggota Imgiresen mengadakan serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelacur Warga Asing di Plantinum Suite Residensi, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2022.
Ketua Pengarah Jabatan Imigresen Malaysia, Dato Seri Khairul Dzaimee Daud ketika membuat serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelajar wanita Afrika yang melacur di Plantinum Suite Residensi, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2022.
Antara pelajar Afrika yang ditahan melacur diri ketika Anggota Imgiresen mengadakan serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelacur Warga Asing di Plantinum Suite Residensi, Bukit Bintang, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2022.
Antara individu warga asing yang ditahan ketika Anggota Imgiresen mengadakan serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelacur Warga Asing di Plantinum Suite Residensi, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2021.
Ketua Pengarah Jabatan Imigresen Malaysia, Dato Seri Khairul Dzaimee Daud ketika membuat serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelacur Warga Asing di Plantinum Suite Residensi, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2021.
Ketua Pengarah Jabatan Imigresen Malaysia, Dato Seri Khairul Dzaimee Daud ketika membuat serbuan di salah sebuah Residen pada Operasi Tangkapan Pelacur Warga Asing di Plantinum Suite Residensi, Kuala Lumpur. Foto AMIRUL SHAUFIQ 07 JANUARI 2022.