Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin bersama ketua setiausahanya, Datuk Ahmad Dahlan Abdul Aziz (kiri) dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani (kanan) melafazkan ikrar integriti pada Majlis Perhimpunan Bulanan KDN dan Amanat Tahun Baru 2022 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 13 JANUARI 2022.
Warga KDN melafazkan ikrar integriti pada Majlis Perhimpunan Bulanan KDN dan Amanat Tahun Baru 2022 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 13 JANUARI 2022.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin diiringi ketua setiausahanya, Datuk Ahmad Dahlan Abdul Aziz (kiri) dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani (kiri) melakukan gimik perasmian Prapelancaran Kempen ‘Kita Demi Negara’ pada Majlis Perhimpunan Bulanan KDN dan Amanat Tahun Baru 2022 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 13 JANUARI 2022.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin bersama ketua setiausahanya, Datuk Ahmad Dahlan Abdul Aziz (kiri) dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Acryl Sani Abdullah Sani bergambar selepas merasmikan Prapelancaran Kempen ‘Kita Demi Negara’ pada Majlis Perhimpunan Bulanan KDN dan Amanat Tahun Baru 2022 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 13 JANUARI 2022.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin beramah mesra dengan sebahagian warga KDN yang hadir pada Majlis Perhimpunan Bulanan KDN dan Amanat Tahun Baru 2022 di Kementerian Dalam Negeri, Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 13 JANUARI 2022.