Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tan Sri Annuar Musa membuat gimik pelancaran dengan menandatangani bola pada majlis pelancaran RTM selaku Rakan Penyiar Unifi untuk Bola Sepak Liga Malaysia 2022 di Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2022.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tan Sri Annuar Musa menyaksikan surat persetujuan secara prinsip antara Presiden Liga Bolasepak Malaysia (MFL), Datuk Ab Ghani Hassan (kiri) dengan Timbalan Ketua Pengarah Operasi Penyiaran RTM, Putri Joliana Yaacob (kanan) pada majlis pelancaran RTM selaku Rakan Penyiar Unifi untuk Bola Sepak Liga Malaysia 2022 di Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2022.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tan Sri Annuar Musa menyaksikan aksi timbang bola semasa hadir ke majlis pelancaran RTM selaku Rakan Penyiar Unifi untuk Bola Sepak Liga Malaysia 2022 di Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2022.
Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tan Sri Annuar Musa beramah mesra bersama Presiden Liga Bolasepak Malaysia (MFL), Datuk Ab Ghani Hassan (tiga kanan) selepas majlis pelancaran RTM selaku Rakan Penyiar Unifi untuk Bola Sepak Liga Malaysia 2022 di Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia, Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2022.