Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin beramah mesra dengan tetamu yang hadir pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.

PUTRAJAYA – Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob hari ini hadir Majlis Sambutan Hari Raya Kementerian Dalam Negeri (KDN) yang diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya hari ini.

Kehadiran Ismail Sabri pada kira-kira pukul 2 petang disambut Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin.

Antara tetamu yang turut hadir memeriahkan majlis rumah terbuka itu ialah Menteri Kanan Pendidikan, Datuk Dr Radzi Jidin; Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu; Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Mohd Harun dan Menteri Pertanian dan Industri Asas Makanan, Datuk Seri Ronald Kiandee.

Turut hadir adalah Pengerusi Perikatan Nasional (PN), Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob beramah mesra dengan Pengerusi Majlis Pemulihan Negara (MPN), Tan Sri Muhyiddin Yassin sambil diperhatikan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hamzah Zainudin (kiri) dan timbalannya, Datuk Seri Dr Ismail Mohamed Said (dua kanan) pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Dalam Negeri (KDN) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya. Foto HAZROL ZAINAL, 18 MEI 2022.

Ismail Sabri yang lengkap berbaju Melayu berwarna merah kekuningan dan bersamping sedondon meluangkan masa kira-kira satu jam 40 minit di majlis itu yang turut dihadiri kira-kira 5,000 tetamu.

Ismail Sabri sebelum itu menghadiri majlis Rumah Terbuka Jabatan Perdana Menteri di Puspanitapuri. – MalaysiaGazette