Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Selangor, Ahmad Jefferi Abdullah menunjukkan dadah yang dirampas oleh polis selepas kejayaan dalam menumpaskan sindiket pengedaran dadah di Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 30 MEI 2022.
Antara barang yang dirampas anggota polis dalam menumpaskan sendiket edaran dadah pada sidang media mengenai kejayaan rampasan dadah jenis syabu di Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 30 MEI 2022.
Antara barang kemas dan wang ringgit yang dirampas oleh anggota polis dalam menumpaskan sendiket edaran dadah pada sidang media mengenai kejayaan rampasan dadah jenis syabu di Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 30 MEI 2022.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Selangor, Ahmad Jefferi Abdullah menunjukkan kenderaan yang digunakan oleh pengedar dadah yang telah dirampas oleh polis selepas kejayaan dalam menumpaskan sindiket pengedaran dadah di Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang, Selangor. Foto AMIRUL SHAUFIQ 30 MEI 2022.