Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, ACP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid bercakap kepada media mengenai kejayaan pasukan Narkotik menumpaskan aktiviti pemprosesan dan penjualan air ketum dengan menahan 2 lelaki warga tempatan ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 18 JULAI 2022.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, ACP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid menunjukkan bungkusan air ketum beserta daun yang berjaya dirampas oleh pasukan Narkotik dalam satu aktiviti pemprosesan dan penjualan air ketum dengan menahan 2 lelaki warga tempatan ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 18 JULAI 2022.
Antara barang yang memproses air ketum yang dirampas oleh pasukan Narkotik dalam satu kejayaan menumpaskan aktiviti pemprosesan dan penjualan air ketum dengan menahan 2 lelaki warga tempatan ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 18 JULAI 2022.
Antara daun ketum yang berjaya dirampas oleh pasukan Narkotik dalam satu aktiviti pemprosesan dan penjualan air ketum dengan menahan 2 lelaki warga tempatan ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 18 JULAI 2022.
Antara daun beserta air ketum yang berjaya dirampas oleh pasukan Narkotik dalam satu aktiviti pemprosesan dan penjualan air ketum dengan menahan 2 lelaki warga tempatan ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, Selangor. Foto MOHD ADZLAN, 18 JULAI 2022.