Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar melawat tapak pameran usahawan kecil pada Majlis Perasmian Penutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar menyampaikan sijil kepada peserta pada Majlis Perasmian Penutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar bergambar bersama peserta penerima sijil pada Majlis Perasmian Penutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar bergambar selepas sesi menandatangani perjanjian memorandum persefahaman Program WarongKu diantara Ketua Pegawai Eskekutif Idea Creative Technology Sdn Bhd, Mohd Nadzri Kamarulzaman (tengah) dan Timbalan Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia, Norsyahrin Hamidon (kiri) serta Pengasas Mutyara dari A Klasse Essentials Sdn Bhd, Nutria Wulandari Ariffin (kanan) pada Majlis Perasmian Menutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar mendengar penerangan dari Pengasas Mutyara dari A Klasse Essentials Sdn Bhd, Nutria Wulandari Ariffin semasa melawat tapak pameran pada Majlis Perasmian Menutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar beramah mesra bersama peserta selepas Majlis Perasmian Menutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Antara produk usahawan kecil yang terdapat di Majlis Perasmian Menutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.
Antara produk usahawan kecil yang terdapat di Majlis Perasmian Menutup Program Pemantapan Penjaja dan Peniaga Kecil Negeri Selangor Tahun 2022 di Hotel Mardhiyyah, Shah Alam. Foto MOHD ADZLAN, 03 OGOS 2022.