Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr Ronald Kiandee (tengah) menyempurnakan Majlis Penutup Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 pada hari terakhir di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Selangor. Foto MUHD NA'IM, 14 OGOS 2022.
Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr Ronald Kiandee (tengah) melakukan gimik penutup pada Majlis Penutup Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 pada hari terakhir di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Selangor. Foto MUHD NA’IM, 14 OGOS 2022.
Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr Ronald Kiandee (tengah) menyampaikan Anugerah Istimewa kepada pengunjung MAHA ke 1,100,001 oleh Yaakob Man@Othman, ketika menyempurnakan Majlis Penutup Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 20222 pada hari terakhir di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Selangor. Foto MUHD NA’IM, 14 OGOS 2022.
Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr Ronald Kiandee (tengah) menyampaikan Anugerah Segmen Paling Viral ketika menyempurnakan Majlis Penutup Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 pada hari terakhir di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Selangor. Foto MUHD NA’IM, 14 OGOS 2022.
Menteri Pertanian dan Industri Makanan, Datuk Seri Dr Ronald Kiandee (tengah) menyempurnakan Majlis Penutup Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) 2022 pada hari terakhir di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS), Selangor. Foto MUHD NA’IM, 14 OGOS 2022.