Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar dan Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz bergambar beramai-ramai selepas majlis perasmian Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob beramah mesra bersama tetamu yang hadir selepas majlis perasmian Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar dan Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz menyerahkan Skim Pembiayaan Tekun Nasional kepada penerima pada majlis perasmian Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar dan Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz bergambar bersama para penerima bantuan pada majlis perasmian Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bersama Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Tan Sri Noh Omar dan Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz semasa hadir ke majlis perasmian Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Antara peniaga yang membuat jualan di Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Antara pengunjung yang hadir ke Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.
Antara peniaga yang membuat jualan di Karnival Usahawan dan Koperasi ketika di Dataran Eco Grandeur, Puncak Alam. Foto MOHD ADZLAN, 20 OKTOBER 2022.