Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid melabai tangan kepada warga bomba pada hari akhir beliau berkhidmat pada Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid (kanan) diiringi Timbalan Ketua Pengarah (Operasi) Datuk Seri Abdul Wahab Mat Yassin (empat kiri) melakukan imbasan biometrik sebagai simbol kehadiran buat kali terakhir pada Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid (kiri) menyerahkan dokumen serah terima tugas kepada Timbalan Ketua Pengarah (Operasi) Datuk Seri Abdul Wahab Mat Yassin (kanan) pada Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Anggota bomba melakukan perbarisan pada Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid (kanan) memeriksa kawalan kehormat pada Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid (kanan) memeluk erat seorang anggota bomba pada hari akhir beliau berkhidmat selepas Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid (kanan) memberi tabik hormat terakhir kepada warga bomba pada hari akhir beliau berkhidmat selepas Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.
Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia, Datuk Seri Mohammad Hamdan Wahid melabai tangan kepada warga bomba pada hari akhir beliau berkhidmat ketika Majlis Perbarisan Penghargaan Ketua Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia di Ibu Pejabat Bomba dan Penyelamat, Putrajaya .Foto MUHD NA’IM, 14 FEBRUARI 2023.