Menteri Pengangkutan, Anthony Loke (dua kiri) bersama Duta Turkiye ke Malaysia, Emir Salim Yuksel (tengah), Ketua Pegawai Eksekutif Northport, Datuk Azman Shah Mohd Yusof (kiri) dan Presiden Malaysian Relief Agency, Dr. Daud Sulaiman (dua kanan) pada Majlis Penyerahan Cek bagi Bantuan Kemanusiaan Komuniti Perkapalan dan Logistik Pelabuhan Klang untuk Turkiye dan Syria di Northport Malaysia, Pelabuhan Klang. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2023.
Kontena yang berisi sumbangan barangan asas yang diperlukan oleh mangsa seperti khemah musim sejuk, generator, selimut, pemanas gas, beg tidur, tandas bergerak pada Majlis Penyerahan Cek bagi Bantuan Kemanusiaan Komuniti Perkapalan dan Logistik Pelabuhan Klang untuk Turkiye dan Syria di Northport Malaysia, Pelabuhan Klang. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2023.
Penyumbang mengibarkan bendera Malaysia serta Turkiye dan Syria pada Majlis Penyerahan Cek bagi Bantuan Kemanusiaan Komuniti Perkapalan dan Logistik Pelabuhan Klang untuk Turkiye dan Syria di Northport Malaysia, Pelabuhan Klang. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2023.
Menteri Pengangkutan, Anthony Loke bergambar bersama penyumbang pada Majlis Penyerahan Cek bagi Bantuan Kemanusiaan Komuniti Perkapalan dan Logistik Pelabuhan Klang untuk Turkiye dan Syria di Northport Malaysia, Pelabuhan Klang. Foto MOHD ADZLAN, 23 FEBRUARI 2023.