Pemangku Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Datuk Armizan Mohd Ali membuat pemeriksaan dan pemantauan harga ayam susulan penamatan sepenuhnya pemberian subsidi dan harga kawalan bagi ayam bermula berkuat kuasa hari ini ketika di Lotus IOI Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 01 NOVEMBER 2023.
Pemangku Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Datuk Armizan Mohd Ali membuat pemeriksaan dan pemantauan harga telur susulan kerajaan mengekalkan subsidi dan kawalan ke atas harga telur ayam grd A, B dan C ketika di Lotus IOI Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 01 NOVEMBER 2023.
Ayam segar dijual dengan harga sekilogram RM7.39 selepas kerajaan mengumumkan penamatan sepenuhnya pemberian subsidi dan harga kawalan bagi ayam bermula berkuat kuasa hari ini ketika di Lotus IOI Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 01 NOVEMBER 2023.
Kerajaan mengekalkan subsidi dan kawalan ke atas harga telur ayam grd A, B dan C dengan menggunakan mekanisme sedia ada di bawah Penentuan Harga Maksimum Telur Ayam yang diwartakan di Perintah Kawalan Harga dan Antipencatutan 2023 yang berkuat kuasa 1 Nov ketika di Lotus IOI Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 01 NOVEMBER 2023.
Pemangku Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Datuk Armizan Mohd Ali membuat pemeriksaan dan pemantauan harga beras tempatan ketika di Lotus IOI Putrajaya. Foto MOHD ADZLAN, 01 NOVEMBER 2023.