Kamal Adli dan Emma Maembong.

KUALA LUMPUR – Pelakon, Emma Maembong mengesahkan hubungan cintanya dengan Kamal Adli sudah berakhir.

Memetik laporan sebuah laman portal, Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Embong, 25, tidak menolak dakwaan pelakon Zahirah Macwilson menjadi punca keretakan hubungan cintanya bersama Kamal.

“Rasanya cukuplah sampai di sini. Saya tidak mahu memanjangkan lagi perkara ini kerana tidak mahu disalah erti oleh mana-mana pihak. Malah, ada yang menganggap saya cemburu buta.

“Sebagai pelakon, semestinya saya memahami kerjaya sebagai anak seni. Bagi saya, ‘chemistry’ (keserasian) yang tercipta antara pelakon, habis sebaik saja kamera dipadamkan dan tidak harus berpanjangan hingga ke luar lokasi.

“Kalau betul kemesraan di tunjukkan atas urusan kerja, kenapa perlu sorok seperti menyembunyikan sesuatu? Saya tidak boleh bersama dengan orang yang menipu dan kemudian menuding jari supaya kesalahan diletak pada bahu orang lain,” katanya seperti dilaporkan.

Sebelum ini, hubungan kedua-dua selebriti itu ibarat retak menanti belah ekoran wujudnya campur tangan orang ketiga.

Memilih enggan berterus-terang mengenai hubungan cintanya dengan Kamal sejak tiga tahun lalu, pelakon kelahiran Terengganu itu kecewa apabila kepercayaan yang diberi dimusnahkan begitu sahaja.

Emma mendakwa, dia tidak menuduh tanpa bukti, sebaliknya apa yang dibuat oleh Kamal dan Zahirah menjadi lebih rumit apabila mereka memilih menuding jari kepada pelbagai pihak.

Bagaimanapun, Zahirah (gambar atas) menafikan dia terlibat dalam kemelut cinta Emma dan Kamal dan menyalahkan Kamal. – MalaysiaGazette

Comments are closed.