Home Dunia Saya genius – Trump

Saya genius – Trump

Donald Trump

LONDON – Presiden Donald Trump berkata, beliau seorang genius yang stabil dan makan makanan yang berkualiti.

Beliau berkata demikian ketika ditanya oleh oleh ITV Britain mengenai kesihatannya dan beberapa persepsi bahawa beliau gila dan tidak dapat diterima secara fizikal.

Trump, yang banyak berkongsi pelbagai perkara melalui media sosial mengakui beliau kadang-kadang tweet di tempat tidur, walaupun kadang-kadang membenarkan orang lain menulis untuknya.

Trump berkata, beliau menghargai kesan yang luas dari catatannya di Twitter dan mengakui memerlukan media sosial untuk berkomunikasi dengan pengundi.

“Jika tidak berkomunikasi saya tidak dapat mempertahankan diri. Saya dapat banyak berita palsu, banyak berita yang sangat palsu atau dibuat-buat,” kata Trump.

Ia adalah keadaan gila apabila ramai orang di dunia menunggu tweetnya.

Apabila ditanya sama ada dia berbaring di tempat tidur dengan telefonnya sambil memikirkan apa yang hendak ditulis, Trump berkata: “Mungkin, kadang-kadang di tempat tidur, mungkin kadang-kadang pada waktu sarapan atau makan tengah hari atau bila-bila sahaja”.

“Tetapi pada umumnya pada awal pagi, atau semasa petang ketika saya boleh melakukan apa sahaja, tetapi saya sibuk pada waktu siang yang sangat panjang. Saya sibuk.”

“Saya kadang-kadang akan mengarahkan sesuatu dengan cepat dan memberikannya kepada salah seorang daripada kakitangan saya untuk meletakkannya,” katanya.

Ketika disoal mengenai makan burger dan minum Coke, Trump berkata: “Saya makan makanan yang baik, dari beberapa hidangan terbaik chef-chef di dunia, saya makan makanan yang sihat, saya juga mempunyai beberapa makanan itu semasa majlis … saya rasa saya makan dengan cukup baik. ”

Trump mengaku dia sangat popular di United Kingdom, menyebabkan beberapa ahli politik British telah meminta Trump untuk tidak melawat dan 1.86 juta orang telah menandatangani petisyen meminta beliau diharamkan memasuki United Kingdom. – MalaysiaGazette