TERKINI : Saya Sedih “Jangan Perbodohkan Orang Kampung” – Wee Jeck Seng

Calon Barisan Nasional, Datuk Dr. Wee Jeck Seng berucap pada Majlis Kenal Calon di PDM Ladang South Malaya Pekan Nanas, Johor

3 Komen

  1. Tahniah dan terima kasih sdr Arif Muluk di atas pandangan sdr yang faham serta berfikiran dalam berpolitik dan apa itu perjuangan politik, tapi malang masyrakat kita akan mudah termakan budi dan mudah di beli dengan berbagai bentuk kebendaan untuk kepentingan yang cepat hasil nya dan itu lah budaya orang melayu kita, saya berharap orang Tg Piai akan berfikiran seperti sandara dan seterusnya memberi undi pada Hj Karmaine dari calon PH/Bersatu. Amin.amin..

  2. Saya lebih sedih lagi kerana UMNO/PAS di bodoh-badohkan dengan cina kafir laknat yang tak pernah mendoakan kita orang-orang islam, dan lebih malang ramai orang melayu bertaukekan orang cina DAP yang di kata kominis dan yang nyata DAP adalah lebih baik MCA.

  3. Sebelum ini hang tak sedih mak cik-mak cik bawang dari kampong pendalaman derma barang kemas pusaka nenek moyang mereka kepada MENTERI KLEPTOKRASI kononnya buat tabung derma untuk dana bayaran peguam.,siapa lebih bodohkan orang kampong.Siapa nak bayar kerugian mereka sekarang.

Comments are closed.