TERKINI : “BN 60Tahun Rosakkan Negara” Jangan Hukum PH Baru Nak 2Tahun – Maszlee Malik

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu berkata kerajaan yang baru berusia hampir dua tahun sepatutnya disokong oleh rakyat dalam usahanya yang cuba membaiki kerosakan yang telah diakibatkan oleh kerajaan Barisan Nasional.

ujarnya kerajaan PH yang baru kurang dua tahun banyak program yang terbaik sedang dilaksanakan untuk mengembalikan keadaan negara dalam keadaan kuat dan stabil semula

“Pengundi perlu bersabar dan fikir secara matang memgambil kira segala kerosakan yang ditinggalkan kerajaan lama dan kerja keras kami memulihkan negara.

“Kalau tak puas hati kurang dua tahun prestasi kami bagaimana dengan BN 60 tahun rosakkan negara, takkan hanya dua tahun nak hukum kita

3 Komen

  1. Apa punya statement wak tempe tuh, kalau rosak ko tuh sendiri tak ada title doktor ayam ko tuh, paham tak wak kasut hitam?

  2. masli,
    60 tahun.. melayu mcm kaw bongkar!
    2 tahun.. melayu mcm kaw bungkus!
    5 tahun.. melayu mcm kaw hangus!

    eluk terjun kelaut drpd dibaruakan kafir harbi yg nyata!

  3. Apa benda YB ni dok cakap.. Kasut hitam pemikiran pun da hitan. Dia p bljar luar negara duit sapa? 60 tahun baru melayu nk kuasai perniagaan. 2 tahun perintah habis di JUAL ASET NEGARA. WAJIB TUMBANGKAN PH BERSATU DI PRK TG PIAI SEKELIAN AYUH BERSAMA UMNO PAS MIC MCA & MUAFAKAT NASIONAL MAKA WAJIB KITA SAMA2 TUMBANGKAN PH BERSATU DI PRK TG PIAI. TAKBIR ALLAHU AKBAR.

Comments are closed.