Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail menyempurnakan gimik pelancaran pada Majlis Perhimpunan Bulanan Bulan Disember KPDNHEP 2019 di Dewan Serbaguna, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Presint 2, Putrajaya. foto AFFAN FAUZI, 09 DISEMBER 2019.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail sambil diiringi timbalannya, Chong Chieng Jen
(tiga kanan) dan Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Muez Abd Aziz Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Muez Abd Aziz (dua kiri) bergambar sambil menunjukkan buku Penguatkuasaan Melibatkan Transaksi dalam Talian pada Majlis Perhimpunan Bulanan Bulan Disember KPDNHEP 2019 di Dewan Serbaguna, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Presint 2, Putrajaya. foto AFFAN FAUZI, 09 DISEMBER 2019.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP), Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail menerima sejambak bunga daripada isterinya, Datin Seri Norhayati Musa sempena ulangtahun kelahirannya pada Majlis Perhimpunan Bulanan Bulan Disember KPDNHEP 2019 di Dewan Serbaguna, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Presint 2, Putrajaya. foto AFFAN FAUZI, 09 DISEMBER 2019.