Kenderaan yang membawa Tan Sri Muyiddin Yassin tiba di Istana Negara.

KUALA LUMPUR – Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tan Sri Muhyiddin Yassin menghadap Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah bagi mempersembahkan nama beliau sebagai calon Perdana Menteri kelapan.

Turut mengiringi Muhyiddin, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Setiausaha Agung UMNO, Tan Sri Annuar Musa.

Ahli Parlimen Pagoh itu menerima sokongan Barisan Nasional dan Pas sebagai perdana menteri mengisi kekosongan yang ditinggalkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad. – MalaysiaGazette

1 Komen

  1. Boleh orang ni jadi PM?…boleh lah tapi jenis PM yg tiada kualiti…DSN…adalah org yg lebih layak menjadi PM…siapa yg meragui kemampuhan belia utk memimpin negara terutamanya idea2 bernas dalam menjana ekonomi negara…malaysia tidak akan menjadi seperti hari ini jika PM ke-7 tidak bodoh dan bebal..sekiranya dia meneruskan usaha DSN yg sebelum ini pasti ekonomi negara tidak berhadapan detik sukar seperti hari ini…tapi apabila PM ke7 bersikap bodoh sombong..ini lah yg berlaku…kegilaan kepada kuasa terus mebara hingga hari ini..dan kini setelah meletak jawatan tiba2 ingin lagi menjadi PM semula…tidak cukup lagi kah harta haram yg sudah di kumpul utk di bawa mati.

Comments are closed.