TERKINI : Menteri Wilayah Baharu Jangan ‘STOP’ Perancangan Kerajaan PH – Khalid Samad

Bekas Menteri Wilayah Persekutuan, Khalid Abdul Samad berharap menteri baharu yang akan mengambil alih kementerian itu minggu ini, dapat meneruskan beberapa agenda yang telah dirancang dan sedang dalam peringkat pelaksanaan olehnya.

Katanya, dalam tempoh dua tahun berkhidmat sebagai Menteri Wilayah Persekutuan, beliau telah merangka sekurang-kurangnya 12 program yang memberi manfaat kepada rakyat dan ekonomi negara.

Antara program itu, kata beliau, pembangunan Kuala Lumpur, program pembangunan Putrajaya, program pembangunan Sabah, pelan pembangunan Kampung Bharu, penyelesaian sempadan KL/Selangor dan masalah penggunaan tanah kerajaan, sukan untuk semua di Wilayah Persekutuan, Skim Mikro Kredit dan Plan Malaysia, JLN, PTGWP, PKB dan MSWP.

4 Komen

  1. kah kah kah…. takut projek Kg Baru gantung ka bang Lid… aritu PH naik, semua projek kerajaan terdahulu pasai apa suma bagi stop…

  2. Masuk bakul angkat sendiri.. siapa ko nak suruh org jangan Stop projek ko..boleh blah lah.. ingat diri tu bersih sgt lah..

  3. Khalidd khalidd, belajar jadi mcm lee lam thye khalid. Mungkin ada menafaat kpd rakyat.
    Arrogant, cynical is among the best description that suites you.

Comments are closed.